آخرین اخبار
کد مطلب: 125317
تاکيد امام جمعه لردگان بر حضور گسترده و دشمن شکن در راهپيمايي 13 آبان
13 آبان نماد اصلي استکبار ستيزي و مبارزه با ظلم است
تاریخ انتشار : 1396/08/12 14:12:03
نمایش : 1583
امام جمعه شهر لردگان گفت: ثمره تقوي الهي سعادت در دنيا و آخرت است، اميدوارم که همه ما به سمت و سوي تقوي الهي برويم.
 به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ حجت الاسلام سيد مهدي تاج زاد امام جمعه شهر لردگان گفت: ثمره تقوي الهي سعادت در دنيا و آخرت است، اميدوارم که همه ما به سمت و سوي تقوي الهي برويم.
 وي افزود: مرگ چيزي است که چاره اي ندارد و همه به آن دير يا زود خواهند رسيد و همه خواهند رفت جز ذات اقدس الهي که فاني نيست و هميشه خواهد بود  و بدانيد که هرکجا و هرکسي که باشيد طعم مرگ را خواهيد چشيد و بايد خود را براي آن آماده کنيد.

امام جمعه لردگان بيان داشت: حضرت سليمان با تمام امکاناتي که در اختيار داشت هم به مرگ گرفتار شد ما که جاي خود داريم پس ما بايد قبل از آنکه مرگ به سراغ ما بيايد خود را براي آن آماده کنيم و راه تقوي الهي که بهترين راه براي ما مي باشد را در پيش بگيريم زيرا تنها اين راه است که يار و ياور و نجات دهنده ما خواهد بود.
 
خطيب جمعه لردگان ضمن رعايت تقواي الهي گفت: امير المومنين(ع) فرمودند: هر وقت خواستي اهل تقوا باشي و تقوا پيشه کني از محرمات الهي پرهيز کن .
 
وي ضمن قدرداني از حضور پرشور مردم شهيد پرور شهرستان لردگان در دو مراسم اجلاس سراسري نماز و يادواره 286 شهيد شهرستان از مردم شهرستان لردگان خواست تا به همين منوال و بسيار پرشورتر در مراسم 13 آبان نيز شرکت فعال داشته باشند و مشت محکمي بر دهان ياوه گويان بزنند.

وي گفت: 13 آبان نماد اصلي استکبار ستيزي و مبارزه با ظلم است، لازم است اين روز گرامي داشته شود و همه ما با مشت هاي گره کرده به آمريکا و دشمنان ملت ايران بفهمانيم که هميشه در صحنه بوده و هستيم.
وي با اشاره به فرمايشات گهر بار مقام معظم رهبري(مدظله العالي) پيرامون گستاخي آمريکا گفت: در مقابل آمريکا و ظلم هاي آن بايد ايستاد و تا فروپاشي آن از هيچ کاري دريغ نکرد.
وي به 14 آبان روز فرهنگ عمومي اشاره کرد و گفت: فرهنگ عمومي راهنماي اعمال انسان است ولي متاسفانه امروزه در رسانه هاي عمومي دارد فرهنگ ما به سمت خلوت کردن زن و مرد مي رود و بدانيد رسانه عمومي مي تواند زمينه ساز فرهنگ باشد يا فرهنگ غربي را ترويج نماييد که متاسفانه امروزه در رسانه هاي ما شوخي هاي جلف، پوشش نامناسب و ... دارد به فرهنگ ما لطمه وارد مي کند و ماهواره هم که دارد به تخريب فرهنگ و فروپاشي خانواده ها منجر مي شود و دليل اين همه خرج توسط کشورهاي غربي در ماهواره هم همين امر است که مردم ما بايد در اين زمينه آگاه باشند و جلوي وجود ماهواره در فضاي خانه خود را بگيرند.
وي گفت: شوراي فرهنگ عمومي بايد جلوي اين کارها را بگيرد و نگذارد که بعضي حرکات و نمايش ها و بعضا عزاداري هاي نامناسب به فرهنگ چندين ساله ما لطمه وارد نمايد.
امام جمعه لردگان به روز اربعين حسيني اشاره کرد و گفت: اين روز، روز عظيمي در بين ما مسلمانان مي باشد و ثواب پياده رفتن براي زيارت قابل وصف نيست.
وي در پايان از مردم شهرستان لردگان خواست تا به مردم مظلوم ميانمار که به شد نياز به کمک دارند، کمک نمايند.

انتهاي پيام/630 ل
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس